Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-15, 16:58   #20
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lure tenåringen til å holde orden

Jeg synes det hjelper å la dem oppleve konsekvensen av at ting ikke blir gjort selv.

Som 18-åringen min, han måker snø nøye og med en gang etter snøfall, for han har lært hvordan jobben med å hakke is til våren blir hvis han lar være. Og legger de ikke klær til vask men lar dem hope seg opp på et roterom kan det hende at ingenting av det de vil bruke er rent - og kommer de da med haugen kan jeg gjerne si at "jeg har nettopp vasket, jeg gjør det ikke igjen i dag, og tørkeplassen er full".

Det er deres rom, jeg er der ikke så ofte, det plager ikke meg så lenge det ikke er gammel mat eller brannfare. Blir det ille nok får de vel vite det av venner - antagelig atskillig mer effektivt enn om jeg maser.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat