Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-15, 10:35   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykmeldt på grunn av Krekar

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

For øvrig tror jeg ikke de klarer å tvangsflytte ham. Oslo tingrett sier vel nå at de trolig ikke kan gjøre det mens saken er under behandling, og jeg tviler på om de får lov når alt kommer til alt.

Akkurat dette sliter jeg med å forstå. Jeg trodde han ikke hadde lovlig opphold i Norge, men heller ikke kunne tvangsutsendes fordi han risikerer dødsstraff i hjemlandet sitt? Kan ikke Norge da, som med alle andre ulovlige innvandrere bestemme hvor de skal oppholde seg? Jeg trodde det var helt vanlig? Ikke at jeg helt ser hensikten med å flytte ham fra Oslo, men...

Forøvrig tenker jeg at det er sutring fra denne damen og hennes likesinnede.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat