Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-15, 10:52   #10
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sykmeldt på grunn av Krekar

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, jeg vil tro at et asylmottak er en fin-fin plass å radikalisere folk. Jeg vil også tro at det hadde vært lettere (og billigere!) å holde oversikt med ham der han bor i Oslo. Man slipper store utgifter til overvåkning, siden PST og Oslopolitiet driver med mye sånt her allerede, man kunne ha full oversikt over hvem som kom og gikk hos ham, og internett og telefon har man jo hvor som helst.

Jeg oppfatter også dette som en straff av Krekar, og for å vise velgerne at man "gjør noe!".

Ja, enig i dette.

Når det gjelder hu dama så skjønner jeg ikke budskapet. Hun hadde null argumenter annet enn at "jeg synes det er så fælt at jeg blir syk, dette er urettferdig og dumt og feil og nå må noen gjøre noe fordi dette ORKER JEG IKKE!" Skikkelig god fremstilling...

Er vel ikke verre for dem enn andre naboer han får. Kraist! Hadde blitt dritsur om jeg var hennes arbeidsgiver.