Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-15, 11:44   #47
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykmeldt på grunn av Krekar

Jeg innrømmer hjertelig at jeg kan skrekkelig lite om Krekar, fordi hele fyren irriterer meg mer enn godt er, og fordi medias superstarhåndtering av ham irriterer meg hinsides all rasjonalitet. Men hvis det Poly sier stemmer, og det tror jeg jo, så er jeg helt enig. Det er PST som skal bestemme hvor han skal bo.

Ikke FrP, ikke VG, ikke lokalpolitikere og for faen ikke en innbygger i en tilfeldig kommune. Kan ikke alle gi ham minst mulig oppmerksomhet, bortsett fra PST?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat