Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-15, 12:33   #8
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykmeldt på grunn av Krekar

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Lokalbefolkningen i Hemne er nok ganske tung-radikaliserte.

Jeg er ikke så sikker.

Jeg er kritisk til måten dette er håndtert på overfor Hemne kommune.
Saken i HI er jo en vits og journalisten burde beskyttet henne mot henne selv.
Det er veldig mange andre reaksjoner i denne saken som er verd å høre på.

Det er problematisk å bruke flytting til Hemne som straff. Det hadde vært problematisk å flytte noen til Oslo som straff.
Hvis det er Hemne som er best egnet så er det en annen sak, men der er det vel uenighet ute.
Det er ting som taler både for og mot i den sammenheng.
Det har vært en del utfordringer med tanke på asylmottaket og det er slettes ikke sikkert at det ikke kan oppstå trøbbel.
Så spørs det hvordan det legges opp et system rundt politiopplegget han må forholde seg til og hvilke ressurser som settes inn. De finnes ikke i Hemne nå regner jeg med. Slike ressurser finnes i byene.

Det er forskjeller også på hvordan et lokalsamfunn berøres når noe slikt skjer. Man blir lettere gjemt i en by enn i ei lita trønderbygd.
Det er viktig med integrering i små bygder og det gjøres en god innsats og jeg tør påstå at det mange ganger er veldig mye bedre for flyktninger å bli integrert på bygda enn i ghettopregede byer, men akkurat personer som er en trussel for rikets sikkerhet skjønner jeg at man er skeptisk til å ta i mot. Ja, man tar i mot, men skepsisen er forståelig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat