Gutterom
Jeg har sett tråden med alle de fine gutterommene, og blitt veldig inspirert.
Lurer på om noen kloke hoder har lyst til å hjelpe meg litt med farger på mine to gutterom.
Rommene er ikke store, de er 198 cm X 340 cm.
I dag er de fryktelig upraktiske, hvor alt er innredet på langs. Dvs skap og seng står langs langveggene. Rommene blir da på en måte ennå smalere.
Jeg har tenkt å ta ut alt, flytte skapene til kortvegg og bygge seng/sette inn rammemadrass på kortveggene i enden hvor også vinduet er.
Har tenkt å gjøre likt på begge rommene.
I dag er rommene hvite, og gulvene er ganske ufyselige, rett og slett.
Jeg kjøpte leiligheten i oktober 2013, og hadde ikke overskudd til å gjøre så mye da. Det var bare viktig å flytte så raskt som mulig.
Nå skal jeg legge laminat på begge gulvene, og har lyst til å male.
Minsten på 11 år har SVÄRTA loftseng fra Ikea. Jeg blir helt smårar av den sengen når jeg skal skifte sengetøy. Han har også skrivebord, Trofast og div greier der. Jeg tenker at jeg må ha mest mulig hyller på veggene, og en rammemadrass.
Rommet er hvitt med linoleums-gulv fra 1970. Stygt, men helt.
Storebror har vegg-til-vegg teppe, (ennå styggere) og hvitt rom.
Han har en slags rammemadrass seng, men kan sette opp ryggen på den. Den skal vi beholde. Tar ut en bokhylle og et skoskap. Skrivebord skal få stå.
Hvitt dett eogså.
Begge har skap på 98X58 cm. Egentlig veldig flotte og dyre skap, så de kan flyttes.
Lyst på grå rom, men usikke rpå om det blir veldig mørkt.
Det er veldig godt lys inn på rommene, sol hele dagen (når det er sol) og begge har utvendige persienner.
Skal prøve å få tatt et bilde så skal dere få se.