Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-15, 15:51   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varme på barnerom

Jeg syns det høres ut som du kommer langt med det gulvet som er, gode panelovner og gulvtepper på gulvet, men det er på ingen måte mitt fagfelt, så ikke ta mitt ord for det.

Det jeg vet av erfaring, er at varme i gulvet ikke trenger å være nok. Vi har vindfang, bygget på påler, og som sådan sammenligningsbart med gulv lagt på toppen av en carport. Når det er skikkelig kaldt, hjelper ikke varmekablene det minste: mesteparten av varmen fra varmekablene forsvinner nedover og blir borte. Jeg lurer på om du ikke risikerer det samme hvis du legger varmekabler på betongen, hvis det da ikke er isolert under varmekablene. : på tynn is:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat