Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-15, 22:54   #16
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varme på barnerom

Takk for svar. Vegg-til-vegg teppe er uaktuellt, men hun kan jo ha vanlige tepper på gulvet.

Jeg tenker at med varmekabler må hun kanskje ha panelovn i tillegg? Jeg lurer på om jeg heller mot å beholde gulvet. Det er jo unektelig mye enklere (og billigere). Jeg snakket med en nabo som har fått gulv slipt og lakket til under 300 kr pr kvm, det er jo billigere enn bare det vi må ut med for parketten hvis vi skal legge varmekabler, så kommer mattene i tillegg. Og jeg slipper å gjøre det selv, det hadde jo vært toppen av lykke.

Vi kan jo alltids endre det senere hvis vi ser at det blir for kaldt. Ungene har kjellerstue (med varmekabler) hun kan være i på de kaldeste dagene også.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat