Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-15, 15:11   #7
Novla
Bør lage seg en tittel selv

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor i England skal vi være i sommer, tro?

Jeg er veldig glad i Yorkshire; man kan for eksempel ha York som base (nydelig by, mye å se, koselige kaféer og puber) og dra på utflukter til kysten eller nasjonalparkene (Yorkshire Dales og Yorkshire Moores).

Og om dere liker dere på kysten er jo Cornwall fantastisk , men det tar jo litt mer tid å komme seg dit.

Brighton synes jeg personlig er oppskrytt; fint, men alt for mye folk og støy og kaos for min smak (men jeg har bare vært der med små barn, kanskje morsommere for større).

Kollektivtransport legger selvsagt noen begrensninger, men med bittelitt planlegging kan man stort sett komme seg hvor som helst i Storbritannia med det. Vi har vært fra lengst nord på Shetland til lengst sør i Cornwall uten problemer, kun ved hjelp av offentlig transport.