Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-15, 19:34   #11
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor i England skal vi være i sommer, tro?

IzziCreo: Vi gjør litt av del - men vi er der mye. Når vi er der om sommeren, foretrekker jeg feriehus. Men for to år siden oppdaget vi to søsterhoteller på Isle of Wight, og har bodd på begge - de ligger ved siden av hverandre, og deler fasiliteter. Det er dit vi skal i år. Ellers er vi en del og besøker venner, men det er blitt enklere for oss å bo på B&B eller rimelig konferansehotell i nærheten av vennene, så det gjør vi. Det er absolutt billigere enn å bo i London, der vi delvis ferierte i fjor sommer.

Feriehuset vi hadde i North Yorkshire var den billigste vi har hatt. Eller var prisene i Cornwall ganske greie - så snart man kom litt på innlandet. Prisene i strandbyene var det dobbelte, tror jeg. Morgana: Jeg var i Cornwall (Penzance) på Interrail for mange år siden. Jeg brukte offentlig transport til å komme dit jeg skulle, så det er kanskje noe å tenke på?

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat