Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-15, 08:45   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.472
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Veskedebatt]Hvordan stiller du deg til skoleuniform?

Jeg er i mot, og tror ikke det vil løse noe som helst. Jeg kan dog ikke stemme i pollen, siden ingen av neialternativene stemmer.

For det første: Norge har et helt annet klima enn de fleste land med skoleuniformer. Skulle en skoleuniform dekket alt tøy? Varmt nok yttertøy? Gode sekker? Ordentlige sko? Hvem skulle betalt? Skulle flere leverandører tilby klær, og hvordan forhundrer man da det Divine beskriver; kvlaitetsforskjeller fra leverandørene?

Skulle hodeplagg og smykker blitt forbudt? Hårfarge? Sminke?

Jeg tror rett og slett foreldrene til disse barna får gå sammen og ta et oppgjør med seg selv og hvilke verdier de viderefører.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat