Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-15, 15:29   #32
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.493
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Operasjon tøm fryseren: jeg trenger oppskrifter!

Hvis du vil spise fisk som ikke skal smake fisk, bör du styre unna sei. Det er en av de fiskesortene som smaker mest fisk, synes jeg.

Det löser jo ikke problemet ditt, og derfor kan jeg anbefale deg aa lage hjemmelagde seifiskekaker. Det er utrolig godt og sei passer perfekt. Jeg bruker denne oppskriften:

600 gram seifilet
1 ss potetmel
1 liten lök
2 ss hakket gresslök
1,5 dl melk
1,5 ts salt
0,5 ts pekker

Skjaer fisken i biter og ha den i en foodprosessor sammen med saltet. Kjör til det er godt blandet. Rör inn kald melk, litt om gangen og ha i potetmel. Til slutt resten og bland godt. Stek paa middels varm panne. Server med whatever du liker (raakost, kokte poteter/grönnsaker, med saus, uten saus, salat ---- varier i det uendelige. Disse kan godt lages i en diger porsjon og fryses ned. Dog vet jeg ikke om de kan fryses etter at fisken först har vaert fryst, men det vet sikkert noen andre.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat