Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-15, 21:31   #5
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2015

Guttungen startet på konf. undervisning denne uka, og var heldigvis ikke den eneste fra skolen som skulle ha humanistisk konfirmasjon. Han koste seg med formen på undervisningen, og hadde blitt utfordret greit rundt verdier og etisk-moralske spørsmål allerede. På jobb er vi en håndfull konfirmantmammaer, så vi tipser, hjelper og organiserer litt sammen. Veldig greit.Vi har kjøpt invitasjonskort. Ikke noe scrappepynting og styr på meg. Tenkte vi skulle skrive invitasjonene og få dem ut snart. -Når vi bare får litt tid. Lokaler er på plass. Mat er bestilt, i tillegg til at jeg sikkert ordner noe på egen hånd. Jeg tenker litt rundt borddekking, men vet ikke helt hva jeg skal lande på der. Noen som har gode ideer?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat