Sv: Leila Hafzi vol. 3 - noen som har heftet?
Jeg kan ikke hjelpe deg med heftet dessverre, men jeg har også irritert meg over Sandnes sin policy. Jeg strikker aldri med Sandnes garn, men liker mange av oppskriftene og misliker sterkt at jeg skal bli tvunget til å kjøpe garn jeg ikke vil ha bare for å kunne kjøpe oppskriftsheftet også. En del andre opererer med at oppskrifter/oppskriftshefter er dyrere hvis man ikke kjøper garn til, og det synes jeg er helt greit.
Jeg kjøpte forresten en oppskrift fra Pickles en uke før PCen min takket for seg og jeg ikke hadde rukket å ta backup av PDFen. Jeg sendte dem en mail og de var mer enn villige til å sende meg oppskrift på nytt, uten ny betaling. Hvis du bestilte dette på nett burde de jo kunne se at du allerede har betalt for mønster og mer enn nok garn og da synes jeg de er vrange om de ikke vil sende deg ny oppskrift på PDF. Om du kjøpte heftet i en fysisk butikk ville jeg dratt dit, med kvittering om du har, og spurt om de kan hjelpe deg.