Tråd: Dusjkabinett
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-15, 10:28   #4
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dusjkabinett

Det mest holdbare er et enkelt dusjkabinett uten lys, radio og telefon, og en "million" dyser i stålfarget plast som er et hel ... å gjøre rent.

I tillegg er det mye jobb å sette sammen og koble opp et sånt kabinett(noen jeg kjenner hadde mer i regning til elektriker og rørlegger enn hva kabinettet kostet).

Jo enklere jo bedre synes jeg, men nå er jeg litt i overkant nøye på at det er rent, uten at jeg må stå med tannbørste og bittesmå flaskebørster for at dusjen min skal bli ren.

Porsgrunn Porselen har en steamdusj, om det er et poeng.