Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-15, 17:05   #2
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Katy Perry med niåring

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Vi har fått en fin tradisjon med å gi eldstejenta konsertbilletter i bursdagsgave. Karpe i Spektrum var f.eks. stor suksess, og i år tror jeg Katy Perry ville vært stas. Men; så er det venue-issues. Jeg har ikke vært på Telenor på konsert før, men har hørt plenty av skrekkhistorier logistikk-wise. Er det i det hele tatt mulig å komme seg ut av området på en relativt fornuftig og effektiv måte når konserten er over? Det blir jo fort seint = trøtt frøken, og vi har et stykke hjem. Vi kommer til å kjøre bil ut av byen og hjem, men jeg har skjønt at det er lettere å komme seg ut fra Fornebu kollektivt. Kanskje vi kunne parkert i sentrum et sted og busset ut og inn til Fornebu? Høres det ut som et ok opplegg og ta med en (konsertelskende) niåring på? Andre lure ideer?

Vi skal ha med åtteåring til KP, og har vært på Telenor med storesøster på mange konserter tidligere. Mitt stalltips: sitt på den siden som er nærmest drosjeholdeplassen, og gå før siste sang. På den måten har vi kommet oss svusj unna med drosje bare fem minutter etter at vi reiste oss og gikk alle gangene. Så tar vi drosja til dit egen bil står. Det er venstre side nærmest scenen, hvis du tenker fra sceneperspektiv.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat