Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-15, 14:31   #5
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lameller og svevende plissé!?

Takk for fin info. For ja, det er akkurat sånne jeg mener - at de skal kunne dras både opp og ned og stå midt på vinduet om så, med "skinner" i sidene.

Albertine: Vi snakker 14 vinduer av varierende størrelse og 2 verandadører; en enkel og en dobbel. Samtlige vinduer er med metallsprosser og åpnes med haspe (altså ikke husmorvariant), så de er flerdelt. De største vinduene har tre glass, det i midten er fast, mens de to andre kan åpnes. Vi betalte ca 70-80k for selve vinduene/dørene, så kommer listverk i tillegg - og jobben. Men mannen er selv snekker med eget firma, så han brukte arbeidskraft derfra. Han hadde to menn som brukte en dag på å skifte alt bortsett fra den doble døren (den var enkel før og det betød litt mer jobb med å fjerne deler av vegg, så det gjorde han selv i går), dag nummer to gikk med til foring og listing. Jeg vil gjette på, ut fra det jeg vet, at vi lander på ca 110k for alt sammen, men da har vi jo spart litt penger både fordi vi fikk vinduene noe rimeligere fra leverandør og fordi mannen kan hente ut øvrig materiell til innkjøpspris. Det ville nok fort kostet 150-160k+ hvis vi ikke hadde disse fordelene.