Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-15, 22:11   #23
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Planen er å dra etter slalåm, som er ferdig ett (kurs kun den dagen, så det dropper vi ikke). Da er vi i byen til halv tre tipper jeg. Men jeg tror ikke svigers synes det er god nok tid. Helgen etter er vi bortreist, helgen etter er det teater etter dans, det vil jeg heller ikke kansellere. Er jeg da ufin?

Jeg synes ikke det er ufint at du ikke vil kansellere teater eller å reise bort, men dersom svigers ikke synes det holder å være i byen halv tre, synes jeg det er på grensen til ufint at du ikke dropper dansen en annen lørdag og har mulighet til å få bedre tid. Jeg antar disse butikkene stenger i 15-16-tiden?

Jeg forstår for øvrig irritasjonen over å bli kontaktet av svigers ang alt slikt, vi har delvis det problemet her også.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat