Sv: Har du stor intimsone?
Jeg tror jeg har en helt normal intimsone. Jeg klemmer gjerne på folk jeg kjenner, syns det er helt greit med franske hilsinger, og bussene jeg tar er alltid så fulle at å få sitte alene på et dobbeltsete er utopi.
Men jeg setter meg jo aldri på et dobbelstsete sammen med noen andre om det er annet ledig, og jeg er ikke glad i fysisk kontakt som jeg føler er en del av noe annet. Men jeg tror jeg har temmelig normale antenner for slikt.
Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.
Fysisk intimsone er ganske liten, psykisk intimsone er derimot ganske stor, der er det få mennesker som får komme nærme, tror de kan telles på to fingre.
Jepp, sånn er det her også.
Opprinnelig lagt inn av Myria, her.
Jeg tror jeg ville stusset om jeg satte meg i én ende av et bord og nestemann som kommer inn velger å sette seg helt i andre enden, lengst mulig unna. Da hadde jeg lurt på hva som var galt med meg/mellom oss. Hadde jeg vært nr 2 som satte meg hadde jeg satt meg noen stoler unna førstemann slik at vi ikke satt så nært, men ikke så langt unna at man skulle tro jeg ville unngå dem.
Ja, på lunsjrommet syns jeg det er naturlig å sette seg i nærheten av den som sitter der fra før av. I motsatt ende av bordet er jo litt kårni.