Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-15, 09:51   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.436
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster det å få golvvarme?

Det kan koste ganske mye på grunn at man kanskje må ha annet oppsett på dørene/terskler ettersom gulvet blir høyere. Men det finnes veldig tynn gulvvarme nå som kanskje kan legges uansett. Jeg vet vi spurte om det samme en gang vi så på leilighet på Sørenga og det kunne vi glemme rent teknisk når ingen andre leiligheter hadde det. Jeg tror vi helst ville ha vannbåren varme, men elektrisk var også alternativ.

Jeg skjønner ikke at de bygger litt ekklusive leiligheter uten gulvvarme og med panelovner.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat