Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-15, 10:37   #19
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mann som skriker fornærmelser er visst kunst

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, jeg ser det problematiske med det, altså. Eller - det kommer vel an på fornærmelsene han skriker. Blir det personlig slik at folk blir lei seg, så er det jo problematisk å bli tvunget med i en kunstinstallasjon. Eller om han fornærmet folk som ikke har forutsetning til å forsvare seg - barn, for eksempel.

Dette synes jeg er viktig. Jeg har ikke lyst til å gå over et torg, også roper en mann i bur plutselig til meg "Du er ei feit dundre, se å dra det stygge kvisetrynet ditt herifra". Hvis jeg var overvektig og kvisete. Eller egentlig hva som helst. Hva om jeg nettopp kom fra sykehuset og hadde fått en trist beskjed? Og så skal man uforvarende delta i et kunstprosjekt uten forvarsel?