Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-15, 11:04   #8
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Adams matkasse

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Jeg har også bestilt, neste uke blir det barnekassen og fruktkasse. Jeg gleder meg til å prøve noe nytt. Håper det slår an hos ungene også. Jeg bor alene med barna, men har middagsbesøk minst en gang i uka, så vi har valgt kasse for 4 personer med 5 middager, og så heller ha annenhver uke.

Hva slags kasse valgte dere?

Jeg valgte barnekassen for 4 personer 5 middager. Så får vi se om vi justerer det etter hvert. Vi er 2 voksne og 3 barn, så jeg håper det holder. Gutten min har litt middagsnekt for tiden og mener at det er bedre å spise brødskiver når det ikke er en av favorittene hans til middag, så blir jo spennende å se hvordan han reagerer på de nye oppskriftene. Forhåpentligvis kommer han til å gi seg på det etter hvert, for jeg er ikke villig til å ha en unge som kun spiser grøt, pannekaker, taco og pizza til middag og kommer aldri til å forandre menyen slik at vi har disse tingene oftere enn vi har dem nå. Han spiser uansett mye frukt og grønt, så tror ikke han dør av å spise brødskiver til middag.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat