Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-15, 22:33   #165
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.576
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere hytte?

Min far og stemor har da som sagt hytte på fjellet, tre timer unna. De er nå pensjonister, men hytten har vært det perfekte stedet for dem. De har hatt den i 19 år nå. De har alt de trenger der oppe, klær og skiutstyr samt sengetøy. Det er vaskemaskin og tørketrommel der, garasje så de kan kjøre til døren om det ikke er like mye snø som i år...... Så og si all mat handles lokalt der oppe. Lettere kan det neppe bli? Det gjør dem ingenting å sette seg i bilen sent en fredags kveld og kjøre opp heller.

Jeg, jeg synes det er stress å pakke til meg selv og to barn, er ikke innmari giret på å bo i bag en helg eller langhelg men hadde det ganske greit der i romjulen.

Med tid og stunder arver nok min bror og jeg dette stedet, om vi ønsker det. Jeg er langt fra sikker. Det krever vedlikehold og bør jo brukes.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat