Sv: Hvor mye av barnas matvaner er medfødt, og hva er tillært?
Ja, dette har eg også lurt masse på.
Knirkaren er kresen. Dvs. at ho kunne ha ete knekkebrød med kaviar til alle døgnets måltider om ho hadde fått lov.
Ho byrja rundt rundt to mnd. med å nekte å ta utpumpa morsmelk som hadde blitt nedkjølt først. Ved 6 mnd. blånekte å ta meir morsmelk. Da hadde me begynt på smaksprøvar av ulike typar graut. Den einaste ho aksepterte var mais-graut. Me byrja med middagsmat rundt 6-mnd, og ho regelrett spydde av alt anna enn det fire-mnd.glaset frå Nestle - potet og grønsak.
Sidan har dette berre fortsatt. Ho eter rimelig sunt, for ho er minst like kresen på snop og kaker. Av frukt eter ho epler og bananer. Grønsaker eter ho kun poteter. Me har grønsaker til all middagsmat, men det er ikkje snakk om at me får ho til å ete. Me har forsøkt å lokke med klistermerker og belønning, men det nyttar ikkje.
Min konklusjon er at dette er medfødt. Eller dvs. eg trur at dette med matvanar også er knytta opp mot barnets personlighet. Knirkaren er skeptisk av natur, og det reflekterar seg også i matfatet.
Me har valgt å ikkje fokusere så mykje på dette. Me tilbyr ho variert mat, men me har ingen planar om å tvinge henne. Ho får vitamintilskot og Eskimo-Kids. Ho er frisk og rask.