Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-07, 14:05   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan skape et hjem?

Jeg har hverken tid eller syntes det er spesielt moro å drive med slik pynting hjemme
Tingene vi har på vegger og til pynt fremme, har kommet til i løpet av mange år ,og byttes litt ut etterhvert.

...ja du har jo vært innom i vårt gamle hjem forresten

Jeg er litt sær på bilde valg i stuen feks.Vil heller ha få, men ordentlige bilder

Fotografier har jeg på kjøkkenet og andre steder enn i stuen

I vårt nye hjem så det lenge litt nakent ut, men jeg har pyntet opp med litt kjøpt underveis.Litt herfra og derfra, men holder meg til en stil, og få farger. Ellers blir det lett for mye og rotete syntes jeg

Syntes jeg har fått mange tips i den butikken på Buskerud Storsenter, Karjolen
De er flinke til å lage utstillinger med ting de har i butikken

Hvis du finner ut hvilken basis farge du vil ha på tilbehøret, kan man jo begynne forsiktig å kjøpe inn en og en ting, og så melder behovet seg etterhvert når du kikker rundt deg i stuen (hvis det er dette rommet) , hva du kunne tenke deg påden plassen eller den plassen.
Lysestaker i samme farge om salongen feks, og bytte farge på lys er en grei pynteting

Dette ble rotete, ble i grunnen bare tankene hivd ned innimellom jobbingen her

Lykke til MokMokk, med det kjempelekre huset tenker jeg du får det råflott og hjemmekoselig jeg