Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-15, 09:44   #42
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Adams matkasse

Vi hadde frikadellene i går. Jeg delte opp poteter og gulrøtter kvelden før, så det sparte jeg endel tid på, og jeg fikk hjelp av Snuppa til å rulle bollene. Det var helt ok egentlig. Men jeg skjønner hva dere mener med lite grønnsaker - til fire porsjoner var det beregnet to gulrøtter. Jeg lagde med tre, og vi spiste opp alt, selv om det var poteter og frikadeller igjen til en restemiddag. Jeg syns forresten også det var ganske mye poteter. 800 gram poteter til fire porsjoner, er ikke det ganske mye? Snuppa koste seg med å lage kjøttbollene da, så det var et pluss.

Fruktkassen vår var helt grei, men mangoen som var med var dårlig, så jeg måtte skjære bort halvparten. Jeg har sendt bilde av den til Adam nå, så får vi se hva de sier.

Ungene lekte forresten så fint sammen med selve kassen (tomkassen) i går kveld at det nesten var grunn nok til å fortsette. De hadde både bil, hus og barnevogn.