Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-15, 16:27   #4
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du som ikke er feminist - hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Å være sint, stygg og mannehater er vanlige assosiasjoner. Jeg får kommentarer fra kollegaer som mener at jeg ikke er feminist fordi jeg har mange mannlige venner og er søt og grei.

Det der kalles hersketeknikk. Er du søt kan du jo ikke ville at du og andre skal behandles rettferdig. Jeeez.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Være imot menn, overdrevent opptatt av å gjøre det motsatte av å pynte seg, like mye opptatt av å begrense/rakke ned på menn som å jobbe for likebehandling av kvinner, sint, brautende og vulgær.

Og dette er et falleframånen-utsang! Seriøst, fordi du, eller "noen" mener at å være for likebehandling automatisk betyr at vedkommende er mannehater, så rakker man litt ned på de av oss som mener likebehandling skulle vært en selvfølge. Wow!

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat