Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-15, 23:07   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som ikke er feminist - hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ikke noe annet enn at det er et begrep som har blitt bruk om og av mennesker som velger å være ganske synlige i sitt uttrykk, og at det er endel ideologi og paroler som har fulgt med begrepet? Det er virkelig helt greit å identifisere seg både med begrepet og historien eller en av delene, men å være tilhenger av likebehandling av kjønnene innebærer ikke nødvendigvis at man har noe spesielt bevisst forhold til noe mer enn akkurat at man er for likebehandling.

Jeg skjønner ikke hva du mener tror jeg. Du sier at feminisme historisk sett er noe annet enn å ønske likebehandling? Hva er dette andre? Hva mener du med "synlige i sitt utrykk, endel ideologi og paroler"? Det er nesten så jeg får inntrykk av at du mener det du sa i stad, jeg trodde du bare skrev det som et eksempel på en fordom om feminister.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat