Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-15, 14:58   #20
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har/har hatt hund?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

En hund som får nok stimuli, både mantalt og fysisk, pleier ikke drive ødelegge ting - i hvert fall ikke som voksen. Derfor syns jeg sjelden slike bilder er morsomme.

Jeg forstår hva du mener, og jeg er tildels enig, men det er jo ikke sånn at en hund som har ødelagt noe alltid er et resultat av kjedsomhet og mangel på stimuli. Noen ganger får den jo bare for seg at det ER en edderkopp under golvlista, og den historien med lampeskjerm av griseblærer er er godt eksempel på hva de fleste hunder ville ha funnet mer enn interessant.

Vår hund har heldigvis aldri ødelagt noe som helst. Det er nesten litt kjedelig. Det vil si, noen av lekene sine har hun tygget i stykker. En gang kjøpte jeg en ball på Sparkjøp. Den måtte jeg støvsuge opp etter ti minutter.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat