Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-15, 19:19   #4
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som ikke er feminist - hvorfor ikke?

Men hva er egentlig målet da? Å kjefte hverandre ned fordi man ikke er enig i ordbruken? Eller å finne en felles front, som flere kan enes om?

Jeg blir matt av å lese diskusjonen, med mangelen på vilje til å forstå. Pøbelsara begynner med et veldig interessant innlegg, med spørsmål om hvorfor du ikke er feminist. Og når så mange da kommer tilbake med at de er opptatt av likestilling, men føler at begrepet er aggressivt, har negative assosiasjoner, og føles fremmed - så blir man møtt som om man var stupid?

Jeg har selv ikke kvaler med å kalle meg feminist. Men jeg forstår jo hva Filifjonka og Candy m.fl. sier her. Jeg har ikke vanskelig for å se at det har vært flere dårlige ambassadører for kvinnekampen, som nok har skapt mer avstand enn de har gjort nytte. De fleste her i tråden vil jo det samme, men har ulik uttrykksform. Og tro på ulike midler. Det skjønner jeg ikke at er vanskelig å respektere.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat