Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-15, 09:43   #19
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips til cowboyfest

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg har gjort om litt på spørsmålet til Bluen for sikkerhets skyld. Det var nok egentlig dette hun ville spørre om:

Jeg vurderte faktisk å legge inn noe feministisk.

Og ikke sant, Candy - skapet mitt renner jo over av ruter og dongeri. Jeg kjenner at jeg egentlig ikke er så veldig ivrig etter å kjøpe noe nytt, da gjenbruken sannsynligvis vil bli lik null. Det er så veldig ikke min stil, alt dette. Da må det være billig - tar gjerne imot konkrete tips!

Takk for tilbud om lån av boots, Xian! Skal se litt på i hvilken retning det bærer.