Sv: Vis meg din smarte poseoppbevaringsmetode
Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.
Hvorfor ikke flippbrette? Det tar ti sekunder per pose, og posene tar en brøkdel av plassen.
Mamma ruller posene opp på en rull og har strikk rundt. Det tar veldig lite plass, men er litt krøkkete, syns jeg.
Det blir 10 sekunder per pose som jeg aldri får igjen, og det gidder jeg rett og slett ikke (det tar tross alt et kvart sekund ekstra å brette dem ut igjen ). Dessuten får jeg ikke mannen med på dette, vi prøvde det nemlig, og da funker det ikke. I tillegg må jeg se hvilken pose jeg tar slik at det blir riktig alt etter bruk.
Men å rulle posene oppå en rull? Hvordan gjør man det? Altså rulle dem flate i en rulle?
Jeg tror jeg går for den der IKEA-holderen kappet i to, og så fester jeg dem på motsatt vegg ovenfor strykebrettet.
Señora: Hvordan henger du strykebrettet på en stang? Eller har du fester til det? Jeg bruker å henge det lille skjortestrykebrettet på den dingsen strykejernet står på så det bygger jo litt ut, og må ha litt rom bak, men med veggfester burde det gå
Kom i skade for å bildegoogle "storage tips and tricks" etter tips fra svigermor, og som den systemsuckeren jeg er får jeg jo blod på tann, og blir nesten litt euforisk av å se på bildene. Trenger ikke å ha det så sleika, men når vi allikevel skal ordne inni spisskammerset er det jo greit å gjøre det beste ut av det. Men jeg fant ingen glupe tips til posene så da må man jo spørre her inne.
Takker for tips!
|