Sv: Konfirmant i 2015
[quote=mamaria;4174119] Vi skal ha det hjemme, blir ca 27 stykker. Gutten skal selv få velge mat og komme med innspill i forhold til pynt osv. Vi får en ferdiglaget pyntet kake til han, resten av maten og kakene kommer øvrig familie til å hjelpe til med. Konfirmanten selv synes dette opplegget virker helt supert. Vi også. Men så føler jeg altså likevel på om dette er "bra nok".
Samme måned som vår gutt står til konfirmasjon konfirmerer kusinen hans seg. Der blir det kirkelig konfirmasjon, leide lokaler og snitter. Antakelig veldig høytidelig og formelt. Jeg kan ikke la være å tenke på at forskjellene vil være veldig tydelige. De har mye bedre råd enn oss også, og kan forsvare et digert selskap med alt som tradisjonelt hører til)
Vet du jeg synes ditt opplegg høres helt perfekt ut
Har vært i mange konfirmasjoner og flere av de som hadde plass velger å ha det hjemme og det gjorde vi også. For et par år siden var vi i konfirmasjon til en familie som sitter svært bra i det. De kunne fint valgt å ha det på et flott sted osv. Konfirmanten valgte å ha det hjemme og det var svært koselig.
Jeg har også vært i konfirmasjon hvor det har vært en stor familie og hvor flere tanter/besteforeldre kom med retter til koldtbordet. Et nydelig koldtbord. Jeg bidro med kake slik jeg alltid gjør.
Så heldig dere er som kan samle så mange. Masse lykke til