Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-15, 12:50   #10
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Småbarn som kjærester

Jeg er så glad for at jenta mi har et så avslappet forhold til dette. Hun har en bestevenn, de er nå 10 og 9 år gamle og har vært bestevenner siden barnehagen. Finner på ting sammen, overnatter i helger og leker i timesvis. Jeg vet de har fått spørsmål om de er kjærester,men da bare ler og fnyser i de av det begge to.
Ruska mi har kjæreste nemlig, vært sammen i snart ett år og det er noe helt annet enn å være bestevenn altså. Han er for øvrig en fantastisk liten kar som jevnlig plukker blomsterbuketter, kjøper gave når han har vært på ferie ect. De er aldri sammen på fritiden, dette er en skolegreie forklarer frøkna.
De store gutta her har alltid hatt jentevenner med største selvfølge, jeg tror nok det avslappede forholdet til det smitter over på de yngre også. Eldstemann har minst like mange jente som guttevenner.