Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-15, 22:07   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2015

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg bare sniker her, har konfirmant neste år, men hos oss blir det 25-30 stykker. Vi har ikke så stor familie, og inviterer besteforeldre, onkler, tanter, fettere og kusiner, og så to voksne vennepar som har onkel/tante-funksjon for konfirmanten.

Har også konfirmant neste år. Har ikke tenkt på det ennå. Det vil si, jeg spurte henne i dag, og hun var ikke sikker på om hun ville konfirmeres eller ikke. Uansett har vi relativt liten familie, jeg har aldri tenkt på den som det, men med oldeforeldre, besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn kommer vi til 17...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat