Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-15, 07:31   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn som våkner om natten

Hvis barnet er redd, så må det jo få anerkjennelse for det, og trøst. Jeg ville sett på det som en prosess som dere bare må igjennom, tenkt at slik er kveldene våre i en periode fremover og ventet til det går over av seg selv.

Vi har hatt mange perioder der Minsta har kommet inn til oss på natten hver eneste natt. Siste lange periode med nattevandring løste vi med å ha en ferdig oppreid madrass på gulvet på soverommet vårt. Hun kom inn, vekket oss og fikk en klem, og la seg deretter på madrassen på gulvet og sov resten av natten der, mens vi sov godt i våre egne senger.

Vi sitter hos åtteåringen i halvannen til to timer hver kveld, siden hun sliter med innsovningsproblemer. Jeg slår ihjel tiden med avis, FP eller Facebook på iPaden. Alternativt leser jeg en bok på Kindle. Alt sammen aktiviteter som kan gjøres i halvmørke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat