Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-15, 13:26   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å sykle til skolen

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Her er det "lov" å sykle til skolen fra femte klasse. De har sykkelkurs og sykkelprøve rett før.

Her også.

Politi og Trygg Trafikk kommer innom for sykkelprøven eller kurset og "godkjenner" sykler og hjelm og den slags. God informasjon til liten og stor, og stor stas når de endelig får lov.

I og med at de bytter skole mellom 4 og 5 er det mye lettere å styre dette også, innbiller jeg meg.
(Flere må sykle langs tungt trafikkert vei u/gang- og sykkelsti eller lignende, så det er greit å ha en soleklar regel om 5.klasse.)

Dog innbiller jeg meg at det er veldig vanlig med løpehjul blant den yngre garde. :observasjon fra i morges: