Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-07, 18:31   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Språkopplæring

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Hadde jeg hatt lese- og skriveproblemer, har jeg nok valgt fordyping i norsk eller engelsk. Alle de tre fremmedspråkene er jo vanskelige på sitt vis. Mye tegnsetting og "Ukjente" bokstaver både i fransk og spansk og en temmelig intrikat grammatikk i tysk.

Han trenger ikke fremmedspråk om han kun skal ha generell studiekompetanse.

*Bauche er tilhenger av yrkesrettet vgs + påbyggingsår for skoleleie skoleelever iallefall*

Norsk eller engelsk fordypning.

Jeg er fransklærer på ungdomsskolen og vet at de mindre teroretiske elevene oftest velger norsk eller engelsk fordypning fordi de behersker dette litt fra før. Men dette fører ofte til svært bråkete klasser med lite motiverte elever. Generelt sett kan man si at tilvalgsspråkene har lite motiverte elever da...

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat