Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-07, 18:56   #14
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På postkontoret

Huff og huff.

For noen uker siden hadde jeg også en ekkel opplevelse på postkontoret. En mann som jeg tilfeldigvis vet er døv, prøvde å få hjelp til et eller annet. Det var helt åpenbart at han var døv på grunn av uttalen hans, men på bakgrunn av marrokansk utseende regnet den ansatte tydeligvis med at han var dum i hodet også. Hun skrek og akket seg slik at alle i lokalet hørte alt hva som ble sagt. Hun ydmyket ham foran en haug med mennesker i kø, og gjorde ikke et halvveis forsøk på å forstå ham. "DU MÅ JO SKJØNNE AT DET IKKE GÅR AN Å TA UT PENGER PÅ EN KONTO....BLA BLA!" *himle-himle-hime* "DU LÆRE DEG BEDRE NORSK, JEG SKJØNNER JO INGENTING!".

Jeg hadde vondt hele dagen etter den opplevelsen. Husker godt gutta som lo og mobbet ham da jeg vanket på ungdomsklubb. "Har du innovertiss du?!" hvorpå han blidt svarte "Ja!". Med påfølgende rungende latter.