Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-15, 23:35   #25
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen oppdatere oss på interiørfronten?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg står midt oppi det samme selv, og prøver å finne ut hva som er moderne for tiden. Og så begynte jeg å tenke på at det som er moderne nå ikke nødvendigvis er moderne om 20 år, så jeg tror jeg heller fokuserer på hva jeg liker og heller prøver å holde det så enkelt og nøytralt som mulig. Men det er jo meg da.

Gjør det. Jeg fant kjøkkenet mitt i 1999 og da hadde jeg ikke noe hus å ha det i en gang. Da vi omsider pusset opp i 2008 fant jeg ikke noe jeg likte bedre enn det jeg falt for i 1999, så da ble jeg sikker på at jeg ville kunne leve med det kjøkkenet lenge.

Det samme med farger. Jeg fant en nøytral, lys, navneløs farge da vi malte et par bittesmå ganger i 2000 og da vi pusset opp hele huset var det den fargen vi valgte til alle rom. Den ble vi bare mer og mer glade i og den trives vi med ennå. Det er mange trender som har kommet og gått på de 15 årene, men det spiller ingen rolle.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat