Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-15, 20:41   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke bunader kan min datter bruke?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Legg på en null til kanskje? Så dekker du de fleste skulle jeg tro.

Nei, jeg mente innenfor de samme 5000, ser det var klønete av meg. Altså pluss-minus 5000, eller rettere sagt 2500 i hver retning. Nei, dette ble håpløst å forklare. Altså: Jeg har hørt andre hevde at den bunaden er dyr. Men jeg sjekket, og min rogalandsbunad kostet det samme. Flere andre også. Så fantes det noen få som var en del billigere.

Alt dette var vel å merke uten sølv og skjorte, men det var ikke beregnet med i prisen uansett bunadstype der jeg sjekket.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat