Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-15, 20:43   #5
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger sengeeksperthjelp!

ja, enig i at det ser sånn ut. Kanskje jeg husker feil Minsta sover på rommet vårt nå, så jeg får ikke sjekka. Vi har den dyreste wonderland-varianten.
Men greia er i hvert fall at en kontinentalseng blir mykere enn både vendbar og ramme -pga alle lagene med madrasser og fjærer. Hvis du har en lang og tung mann, som min, blir det da nesten som en fulldempa vannseng når han beveger på seg. Det skaper bølger over i min del, hvis han ikke snur seg pent og greit (han kaster seg rundt). Jeg syntes ikke det var irriterende med vendbare (pocket) madrasser med felles overmadrass, men sliter med den vi har nå. Vi har prøvd andre varianter også, med samme konklusjon. Prøv den i hvert fall godt og grundig i butikken før du kjøper!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat