Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-15, 21:03   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke bunader kan min datter bruke?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Den store prisforskjellen på bunad er om den er konfeksjonssydd eller skreddersydd for hånd, sistnevnte et følgelig en del 1.000 dyrere enn konfeksjonssydd. Ellers har jeg samme erfaring som Hyacinth.

Alle bunadene i vår familie er brodert og montert av min mor. Jeg har ingen anelse om kostnad.

Men hvis Husfliden eller Nordaker skal sy det, så har de vel faste priser. Vet ikke hva de tar heller, eller hva som er inkludert.

Men jeg trodde alt av bunad var skreddersydd for hånd? Altså, tilpasset hver kropp? Slik at man tar mål, men at de likevel er konfeksjonssydd?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat