Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-15, 14:12   #13
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som leser bøker om igjen

Egentlig er livet (mitt liv, akkurat nå) for kort til å lese bøker om igjen. Det er i perioder for kort til å lese nye bøker også, men dette året har jeg lest Victoria av Hamsun og Hellemyrsfolket av Amalie Skram. De leste jeg i forbindelse med jobben, fordi det var 20 år siden sist og jeg trengte en oppfriskning. Konklusjonen er vel at begge bøkene (eller serien) sto seg, () og at jeg leste dem med mye større interesse og bakgrunnskunnskap nå enn jeg gjorde på nittitallet.
Ellers er Anne Karin Eldstad min gulity pleasure-forfatter. Husker at jeg slukte "Folket på Innhaug"-serien som 19- 20-åring (sikkert omtrent da jeg egentlig burde lest Victoria ordentlig ) og leste den derfor om igjen forrige sommer. Vel, jeg likte den fremdeles, men ikke fullt så godt som da jeg leste den første gang.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat