Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-15, 22:48   #1
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tråden for oss som kun leser treningstråder

Det er på høy tid, tenker jeg.
Det er den tiden av året, vettu, folk skal trene og trimme og bli så sunne. Det hagler med treningstråder på FP og jeg ser dem og tenker at det, det skal jeg bli med på. Så går tiden og jeg sitter fortsatt på rævven hver kveld. Enten foran pc-en eller foran tv-en med en iPad i fanget. Det er jo mye god trim i Candy Crush Saga, lizzom.

Så jeg tenkte å ha en tråd der vi kunne rapportere hvor mange treningstråder vi har lest uten å ha deltatt.

• Ru, 7.april:
  • Har lest tråden om oppstart av 30 days shred eller hva det heter. Og så en annen om noe Tabata, Tabitha eller hva det het.

Ja, også spiste jeg halvannen KvikkLunsj mens jeg holdt på. Må få tømt påsketurgodterilageret.