Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-15, 09:46   #11
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke bunader kan min datter bruke?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Jeg har tenkt på at hun kunne overtatt en av mine. Men i så fall måtte det vært Hardangerbundaden med rødt liv. Vinterbunaden fra Hardanger og Lofotbunaden min ønsker jeg å beholde selv.

Jeg gjør det også slik. Hun får ny skjorte og nytt underskjørt. Hun får sølv og tilsydd bunad etter meg. Hun skal få velge sin egen bunad når hun er ferdig med studier, for hun kan velge mellom mange og jeg synes det er greit at hun har fått voksen smak og har tenkt seg godt om til dess.