Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-15, 15:11   #12
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppesesongen er i gang!

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Jeg fordomsforbinder loppemarked med gammelt rask og har derfor hittil ikke hatt interessen. Etter å ha lest noen innlegg fra deg om saken, pøbel, har jeg imidlertid skjønt at jeg tar feil. Kan dere anbefale noen gode loppemarkeder med fine ting?

Det er vanskelig å anbefale - det er jo forskjellig hva man får inn fra år til år. Min anbefaling er de loppemarkedene som sorterer - for eksempel de som henger opp klær kontra legger i hauger, og de som har mange ulike avdelinger kontra en stor bunke med ting og tang og hummer og kanari fra sju prestegjeld.. Det gjør det lettere å finne frem. Vi sorterer, selvsagt ganske bra.
Vi har 15 avdelinger; sport og fritid, klær til barn, dame og herre, sko og vesker, lintøy, bøker, elektro, møbler, potter og kurver, leker, finkjøkken, grovkjøkken, kunst og kultur og finlopper (antikviteter, kuriosa, samlerobjekter og retrogreier).
I tillegg har vi kafe med kaffe, kaker, brus pølser og vafler, og utegrill med burgere.

Jeg vet det er flere i Oslo som også er gode på sortering og som er kjent for å ha bra ting - men har ingen konkrete tips om hvilke, har ikke vært på loppis i Oslo på mange år. Noe sier meg at andre FP'ere kan ha oppdaterte tips.

Jeg prikker deg hvor vi har loppis.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat