Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-15, 14:29   #32
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Selvsagt kan han kjøpe seg større dunk, det hadde jeg også gjort om jeg alltid måtte kaste søppelet mitt hos andre. Slik det er nå, er vi fire i familien og greier oss som regel alltid med våre egen dunk i normalstørrelse. Det har likevel aldri falt meg inn at det skulle være moralsk forkastelig av meg å slenge en pose i en dunk med god plass de tre gangene i året vi har behov for det? Hos oss er det slik at vi går 150 meter med dunken for å sette den på felles hentested, og jeg regner med at de fleste har kastet det de skal når de har satt ut dunken, ikke at de kommer slepende med flere poser etter at de har slept selve dunken bort til hentestedet. Jeg ville selvsagt ikke kastet søl som kan lekke ut, ikke i egen, og iallfall ikke i andres dunk.

Man kan da fint gå 150 meter for å kaste søppel.

Og hva er problemet med å SPØRRE naboen om lov? Vanlig høflighet?

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat