Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-15, 11:00   #13
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva sår du nå? Forkultivering 2015

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Alle sånne billigløsninger er noe ræl, synes jeg. Dessuten vet jeg ikke helt hva som er i eggekartonger og dorullhysler og whatnot. Jeg bruker bare gode plastpotter og de har jeg jo brukt i årevis nå, så det er hverken spesielt miljøfiendtlig eller dyrt i lengden. Jeg har pluggbrett, 5 cm potter, 9 cm potter og store staudepotter. Nå har jeg handlet en haug med growbags på ebay som tomter, agurker, paprika og chili skal bo i til sommeren.

Det er sant at ein ikkje veit kva som er i dei. Eg tenkte ikkje først og framst på at det var billig, men at det var gjenbruk. Og at det var praktisk å kunne grave ned utan å måtte potte om fleire gonger. Men eg ser poenget ditt.

Eg kjem nok til å avansere litt på utstyrsfronten etter kvart, dersom dette blir noko eg skal gjere kvar vår (og det ser det ut som om det blir). Men nå er det første året mitt med såing og eg kan ikkje gå til innkjøp av alt på ein gong. Eg har 7,5 cm-potter som eg kjøpte, så eg kan jo prøve å sette tomatene over i dei, heller.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat