Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-15, 14:36   #113
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Hadde vi trillet til et felles punkt så hadde jeg sikkert ikke tenkt over det om noen hadde lagt poser i min. Det hadde jeg jo ikke sett. Og, om det var noe som skjedde en sjelden gang, så kunne jeg nok funnet på å gjøre det.

Slik det er så bor jeg i et strøk der spannene settes ut utenfor hver port, så her måtte man eventuelt gått nedover gaten og tittet i andre folks bosspann. Det hadde jeg syntes var veldig rart og jeg hadde definitivt ikke gjort det selv.

Og jeg synes at han virker litt rar som bare har basert seg på å legge sitt eget boss i andres spann hver uke. At de er seks personer i husholdningen er ingen grunn. Vi er to husholdninger med til sammen seks personer, hvorav fire voksne og deler ett spann. Det går helt fint.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat